Ścianka tekstylna, czyli estetyczny nośnik
Długość: 2 min
Ścianka tekstylna w reklamie ma podwójne znaczenie. Z jednej strony może zostać wykorzystana jako atrakcyjne tło dla bohaterów festiwali, konferencji i tego typu wydarzeń. Z drugiej strony jest niezwykle ciekawym nośnikiem informacji. Dobrze zaprojektowana, w ciekawej formie, będzie na pewno przykuwać uwagę. Tym bardziej, że takie też jest jej przeznaczenie. Ma do pewnego stopnia elektryzować, przyciągać zainteresowanie potencjalnych klientów. Ma być też estetycznym rozwiązaniem.
Ścianka tekstylna, czyli idealne tło
Warto wiedzieć, że kiedy przeglądamy profesjonalną fotografię, nawet tę reportażową, pozornie spontaniczną, kiedy oglądamy filmy lub zdjęcia w prasie papierowej – jesteśmy od dawna przyzwyczajeni do tego, że tło wygląda tak, a nie inaczej. Nie musimy się na tym znać, nikt nas w tym nie szkolił, nawet czytać o tym nie musimy w poradnikach. Po prostu opatrzyło się to nam i posiadamy wewnętrzny kompas, intuicyjnie wiedząc, czy wszystko się w obrazie zgadza, czy też coś nam nie pasuje. Nie inaczej jest z tą formą tła, którą jest ścianka tekstylna.
Ścianka tekstylna, czyli tło na targach i festiwalach
Stanowi ona tło, chociaż nie zawsze tak jest wykorzystywana, ale ma nieco innych charakter. Ponieważ ścianka tekstylna. sprawdza się w zupełnie innych miejscach, niż na przykład zdjęcia w galerii, czy filmy wyświetlane w kinie. Jeżeli sprowadzimy ją do roli tła na targach, festiwalach, czy tego typu imprezach, to ich obecność ujawni się przede wszystkim, kiedy będziemy oglądali relacje z tego wydarzenia lub fotoreportaż. Wtedy ich rola okaże się niebanalna, a wręcz niezbędna. Dlaczego? Dlatego, że w takim dużym zgromadzeniu ludzi, firm, stoisk, ścinka ta rozwiąże problem tła. Nie będzie trzeba szukać idealnego ujęcia. Będziemy mieli wszystko, jak na wyciągnięcie ręki. Osobę/osoby na zdjęciu, a w tle gotowa już oprawa. Czego chcieć więcej?
Niezwykle ciekawe formy
Oczywiście tego rodzaju ścianki nie służą jedynie za tło. Ich współczesne edycje posiadają niezwykle ciekawe formy, które same w sobie, nadają się do tego, by je podziwiać. Współczesne nadruki dają z kolei takie możliwości, że połączenie formy z treścią przynosi naprawdę zaskakujące efekty. Nie trzeba wtedy dodatkowego wysiłku, żeby zwracały na siebie uwagę. Tym bardziej, że mogą być jedno, ale i dwu stronne. A to z kolei sprawia, że mogą zaskakiwać podwójnie. Przyciągać uwagę z jednej i drugiej strony, tym samym dając większe możliwości transmisji informacji, na których nam zależy.